sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

20 + 20


Tänä viikonloppuna ollaan juhlittu oikein urakalla mun ja kaverin kakskymppisiä. Oikeesti mä olen kylläkin vielä pari viikkoa 19, mutta pidettiin yhteissynttärit jo nyt. Perjantaina meidän piti mennä leffaan, mutta suunnitelma vaihtuikin Venäjältä tuodun vodkapullon korkkaamisen. :D Eilen puolestaan suunnattiin Tavastialle katsomaan Jätkäjätkiä ja jäätiin sen jälkeen vielä lauantaidiskoon. Oli riehakastakivaahauskaajee!

Huhheijaa, sitä mä tässä vaan ihmettelen että mitenköhän selviydyn tulevasta työviikosta kun univelkaa on kertynyt ihan liikaa. Alkaa muutenkin jo huominen ahdistaa, ei niinku yhtään huvittais tuo työnteko. No, ehkä mä sinnittelen haaveilemalla ensi viikonlopusta, jonka aion pyhittää vain ja ainoastaan lepäämiselle. Ei vanha jaksa enää (heh hehee).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti