lauantai 11. kesäkuuta 2011

Tahdon seilata maailmaan ääriin ja takaisin, tai ehken takaisin sittenkään, jään vieraille vesille eksymään





Terveiset minulta ja hyttysiltä (jotka valitettavasti ovat lyöttäytyneet sankoin joukoin seuraani)! Täällä vietän iltaa arvoisan itseni seurassa. Olisi tänään kyllä menojakin ollut, mutta minä olin menemättä ja päädyin kotiterassille lukemaan, pohdiskelemaan syvällisiä ja kuuntelemaan lintujen laulua. Meneehän se lauantai-ilta näinkin, ja itseasiassa mulla on aika mukavaa (miinus ne hyttyset).

2 kommenttia:

  1. Onko tuo Kaikki Mitä Rakastin hyvä? Olen monesti miettiny sen lukemista, mutta jotenki aina on jääny...

    VastaaPoista
  2. En ole lukenut sitä vielä kokonaan joten en osaa sanoa kirjasta kokonaisuudessaan, mutta olen tykännyt muista Hustvedtin kirjoista ja rakastan hänen kirjoitustyyliään joten suosittelen kyllä! :--)

    VastaaPoista