tiistai 21. kesäkuuta 2011

Tänä aamuna pelästyin taas uniani, näytän aaveelta tuoksun kirjoiltani



kengät kirpparilta (tulevan syksyn lempparit arvaan mä)


kirpparilta myöskin


postimies pate toi


Katselin eilen vanhoja kuvia ja tuli mieleen, että olisi ehkä kiva laittaa nenäkoru takaisin (mulla oli se siis monta vuotta kunnes otin viime kesänä pois). Noh, eikun tuumasta toimeen ja auauauau ja sitten olikin jo koru naamassa. En tiedä kauanko huvittaa sitä edes pitää mutta olkoot nyt (ainakin olin spontaani hah hah).

2 kommenttia:

  1. Ahihihi, mitkä kengät, näyttävät (näin tiivistettynä) täydellisiltä! Mulle kans... noi sun pisamat myös :>

    VastaaPoista
  2. Hihi et saa kumpiakaan! Pisamistakin kun tykkään nykyään toisin kuin lapsena, jolloin pidin maailman suurimpana vääryytenä sitä että minulla on niitä :--D

    VastaaPoista