sunnuntai 28. elokuuta 2011

Haave kertoo eniten ihmisen sisimmästä


Beirut - Nantes


Minulle on tapahtunut isoja asioita joista en ole kertonut. Nyt kerron. Muutin tänään asumaan asuntolaan. Koulun asuntolaan. Koulun jossa aloitan huomenna luovan kirjoittamisen opinnot.

Tajusin ettei uusi välivuosi vain ollut minulle vaihtoehto ja niinpä päätin keksiä jotain muuta. Joten täällä sitä nyt sitten ollaan seuraava vuosi (tai näin olisi ainakin tarkoitus). Toivon että tämä oli hyvä päätös ja vie minua eteenpäin elämässä.

Nyt voisin lähteä ihmisten ilmoille. Ihmiset näyttävät kivoilta ja vaikuttavat kivoilta ja minusta tuntuu kivalta vaikka vähän jännittääkin.

5 kommenttia:

  1. Voi, kovasti onnea uuteen elämänvaiheeseen sinulle :) Kaikki uusi aina jännittää (ja joskus vanhakin) mutta varmasti se hyvin menee ja saat paljon uusia ystäviä, ainakin toivon niin. Luova kirjoittaminen kuulostaa kivalta ja jännittävältä sekin!

    VastaaPoista
  2. Onnea rohkeasta päätöksestä ja uudesta elämäntilanteesta! Hyvin oot kyllä ponnistunut pitämään tämän salassa, mutta tämän blogin perusteella voisin sanoa, että opiskelemasi ala on sulle melkoisen passeli :> Täällä ainakin ollaan todella, todella iloisia (ja innoissaan) puolestasi!

    VastaaPoista
  3. Kiitoksia:)

    Onnittelut opiskelupaikasta! Opintoelämästä kannattaa ottaa kaikki irti. :)

    VastaaPoista
  4. Korjaan OPISTOelämästä. :)

    VastaaPoista
  5. Tiina, voi kiitos hurjan paljon! Tulin niiiin hyvälle mielelle kommentistasi. Ja tämä koulu vaikuttaa kyllä jo nyt ihan minun paikalta, ihmiset ovat ihania ja kurssit vaikuttavat tosi mielenkiintoisilta :) I'm happy!

    Juliahelmiina, KIITOS! <3 Samat sanat kuin Tiinalle eli tuli tosi hyvä mieli sun sanoista. Mä en vaan jotenkin osannut kertoa koko jutusta täällä ja muutenkin kaikki on tapahtunut aika nopeasti, olen itsekin vielä aivan pyörällä päästäni :D Ihana kuulla jos olet iloinen puolestani! Minä olen aivan innoissani kun kaikki on niin uutta ja kivaa.

    mustikkamaito, kiitos kovasti! Näin yritän kyllä tehdä :D

    VastaaPoista