torstai 15. joulukuuta 2011

tanssi tanssi älä pelkää


pariisin kevät - saari


ehkä ois helpompaa olla jos ajatukset ei ois hirmumyrskyjä vaan tähdenlentoja


ehkä ois helpompaa jos voitais hieman tutustua
mut mun päässä ääni varoittaa: mä saatan rakastua


kun suljen silmät kuulen huudon: juokse
yli veden kadonneen saaren luokse



ja minä alan juosta, mut veri se pakenee päästä
kuu taivaalla loistaa ja heijastuu jäästä


mulla on pahoja aavistuksia mielessä tämän tästä
enpä taida hengissä selvitä elämästä


(tänään alkoi loma, pariisin kevät-fiilistelyä, tanssahtelua kukkahameessa, kohta joululahjojen pakkaamista mikä on kivointa puuhaa ikinä, ajatukset soljuu pitkästä aikaa suhteellisen suoraan mutkittelematta, umts umts jee jee)

8 kommenttia:

  1. Aah, kiitos tästä biisistä! En ollut tiennytkään tästä uutuudesta <3 Hyvää lomaa, minulla alkaa vasta ensi viikolla, huh huh.

    VastaaPoista
  2. voih miten hienoja sanoja!

    kiva kuulla että ajatukset suorenivat. kivoja joulupuuhia! :)

    VastaaPoista
  3. mukavia pakkaamisia, samispaitatyttönen :) mie jo kovasti odottelin uutta postausta.

    VastaaPoista
  4. oi kiitos pariisin kevään uusimmasta,
    tuo biisi on ihan rakkaus!

    hienoa lomaa!

    VastaaPoista
  5. Oi, kiitos tän uuden Pariisin Kevään jakamisesta! Itse ostan sen iTunes storesta just NYT ja odotan jo innolla, että pääsen matkustelemaan bussissa ja fiilistelemään tätä uutuutta, aaaaaaaa

    VastaaPoista
  6. Mustikka - Oleppa hyvä! Voi kiitos ja ihanaa lomaa sinullekin! :>

    mustikkamaito - I agree! Hihi kiitos :)

    Tiina - Kiitti (on muuten kiva tuo paita) :>> voooi kuinka kiva kuulla ♥

    julia - Niinpää, olen soittanut sitä koko ajan jo monta päivää! Kiitos paljon! :)

    Juliahelmiina - Ollos hyvä! Jee! On toi kyllä niin hyvä, ite en ole ainakaan vielä yhtään kyllästynyt vaikka oon kuunnellut tosi paljon :D

    VastaaPoista
  7. Hei mäki oon kuunnellut tota ihan sikana, enkä oo kyllästynyt ollenkaan! Toi on niiiiiiiiin paras. Ja kyllä, se on niin paras että ansaitsee erillisen hehkutuskommentin!!!!!

    VastaaPoista
  8. Todellakin ansaitsee erillisen hehkutuskommentin!! Aina välillä eteen osuu sellaisia biisejä, joihin ei kertakaikkiaan vaan kyllästy vaikka kuinka kuuntelisi ja saari on kyllä juuri sellainen! Huippua että säkin tykkäät :D

    VastaaPoista