keskiviikko 22. elokuuta 2012

Hei sinä kalteva pinta, otatko vastaan mut?

052a

Terveisiä Turusta. Täällä minä olen uudessa kodissani. Ei ole vielä sänkyä, kirjahyllyä tai oikein mitään mutta hyvä täällä on olla silti. Verhotkin unohdin ottaa mukaan, mutta kirpparilta joskus ostamani Marimekon kangas toimittaa ihan hyvin niiden virkaa. Tänään koulun jälkeen satoi vettä ja ukosti, minä ostin kaupasta vadelmateetä ja uuden Soundin ja nautiskelin niistä kotona ja todella tunsin oloni kotoisaksi.

Niinpä tosiaan, tänään se koulu sitten alkoi. Oli kivaa ja voi olen niin innoissani kaikesta mielenkiintoisesta mitä saan opiskella! Uudet alut on kyllä kaikessa jännittävyydessään ihan parasta elämässä, sitä on pikkasen hukassa ja kaikki tuntuu niin kiinnostavalta. Oikeesti melkein ratkean liitoksistani kun olen niin iloinen että saan olla täällä ja saan opiskella noita juttuja.

Turku on kaunis ja ihmiset on kauniita ja kaikki on nyt niin vallan kaunista. En mä oikein osaa kertoa mitään! Ainakin paljon on hymyilyttänyt viime päivinä. Kaikki soljuu nätisti eteenpäin, antaa virran viedä.

5 kommenttia:

  1. Ohoh! Mun kielituntemus murtui heti! Oon nimittäin aina luullut et Góðan daginn on hyvää päivää mutta se onkin hyvää HUOMENTA! höh. Nyt käytän häpeilemättä Googlen palveluita ja sanon, että ég að læra!

    Sjáumst á mánudaginn :)

    VastaaPoista
  2. Hih, koko ajan oppii uutta. Sjáumst á mánudaginn! (mä kuuntelin google kääntäjästä miten tää lausutaan mutta en oikein luota siihen puhuva pää-ääneen :D)

    VastaaPoista
  3. Kuulostaa pieneltä onnen pesältä. Ihana maapallo!
    Kaikkkea hyvää Turkuusi! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti! Hyvä täällä on kyllä ollut olla ainakin tähän mennessä :)

      Poista