tiistai 20. marraskuuta 2012

lempijuttuja

Mulla on objektiivi kaverilta lainassa ja halusin vähän testailla sitä, joten kuvasin sitten satunnaisia lemppariasioitani.

Lempikengät
069a
Ostin tämmöset Vagabondin peruskengät pari kuukautta sitten. Kovin ovat kivat.

Lempiviimeaikainenostos (onihanokluodaitseyhdyssanoja)
147b
Mulle tulee tästä sormuksesta mieleen Harry Potter, en ihan tiedä miksi.

Lempileffa
105a
Bob: Can you keep a secret? I'm trying to organize a prison break. I'm looking for, like, an accomplice. We have to first get out of this bar, then the hotel, then the city, and then the country. Are you in or out?
Charlotte: I'm in. I'll go pack my stuff. 

Bob: I hope that you've had enough to drink. It's going to take courage.

Lempipaita
155b
Tekisi mieli käyttää tätä ja paria muuta kirpparilta löytynyttä perusneuletta joka päivä. Tai no miten niin tekisi mieli, niinhän mä käytänkin. Musta on tulossa laiska pukeutuja, apua!

Lempiesine
122a
On mulla tiätty muitakin lempiesineitä mutta tämä on yksi niistä. Tykkään esineistä mitkä muistuttavat matkustamisesta.

+
Lempibiisi just nyt
Ehkä tää kun olen kuunnellut varmaan sata kertaa parin viikon aikana

2 kommenttia: